mandag den 28. juli 2008

Emmy et nyt liv truer

Skrevet af Mette Finderup.

Emmys mor og far er skilt, hendes far er flyttet til København med hendes storebror. En aften hvor Emmys storebror var hjemme sad de og så film, efter filmen trak Emmys storebror Emmy ind på hendes værelse. Emmys storebror ville have at deres mor skulle have en kæreste, men det synes Emmy nu ikke, men så trak de lod, og så tabte Emmy. Og det vil sige at hun skulle sige til deres mor at hun skulle have en kæreste om hun ville eller ej. Nogle dage efter skulle hun sige det til hendes mor. Hun forstod det, og nogle dage efter skulle hendes mor alene til København. Da hun kom hjem så hun helt anderledes ud. Emmy havde fået en hel ny mor med tisse gult hår.
Nogle dage efter sagde Emmys mor til Emmy jeg har købt to billetter til biografen til dig og Kit og bagefter kan i gå hen på et pizzaria. Da Kit og Emmy var på vej sagde Emmy skal vi ikke gå hjem til mig og finde ud af hvem der er min mors kæreste. Og det ville Kit rigtig gerne, da de kom hjem til Emmy så de til deres store forbløffelse at deres matematik lærer sad sammen med Emmys mor.

Jeg synes at bogen er super god !!!!!!! og jeg gir den

Hilsen Nina Kjær

Du kan låne bogen på Holstebro Bibliotek

Ingen kommentarer: