mandag den 19. juli 2010

Højt spil

Forfatter: Axel Hellstenius

Handling: bogen handler om at Erik har et hønsehus men det er fuld af rod så Erik ,Peter, Lisbeth (Eriks mor), Eriks far og mig hjælper med at få alt rod ud af huset og vi gør det hele rent. Så bliver det vores base. Senere på dagene ringer Bønne og spørger om de vil spille kort, jeg siger ja, han siger foran Jensens have om ti minutter. Da jeg kommer derover er Bønne der allerede, det er jo i hønsehuset vi skal spille, det må vi ikke fordi at Lisbeth har fødselsdag så måtte vi ikke være der og der kommer to piger og jeg er blevet narret for vi skal spille strip poker og det går helt dårligt for mig jeg skulle……

Jeg kan lide bogen fordi den er god og spændede og man lever sig helt ind i bogen. Jeg giver den stjerner.

Af Jonas Muhunthan 11 år

Du kan låne bogen på Holstebro Bibliotek

Ingen kommentarer: